última palmadita para mi NOVIO "laatste aai voor mijn vriendje"
Reactie plaatsen
Reacties
Tonny Roelands
7 uur geleden
Na het verlies van mijn hondje (17.7 jaar oud) was ik compleet van slag en had intens verdriet. Er moest beslist worden wat er met mijn hondje moest gebeuren. Ik heb gekozen voor het resomeerproces dit zou gebeuren bij Novio. Ik had geen betere keuze kunnen maken een hartelijk ontvangst door Petra die ook medelevend is en een goed luisterend oor. Er werden verschillende voorbeelden getoond van urnen en ik koos een mooie glasurn uit. Na het fijne gesprek gingen ik kijken in de ruimte waar Evie op een bedje en met bloemen lag. Ik heb er al met al een heel goed en waardig gevoel aan overgehouden. Je wordt als je dat wilt over het hele proces op de hoogte gehouden. In een woord "fantastisch"
Tonny
Sonja van Steensel-Moonen
19 dagen geleden
Wij waren echt heel erg blij verrast door de manier waarop wij geholpen werden door Jolanda.
Wij belden ongeveer 1,5 uur van tevoren op dat wij informatie wilden omtrent het overlijden van ons hondje Nowi, een Pomeriaan. Wij konden meteen langskomen met Nowi en werden liefdevol ontvangen.
Een en ander doorgenomen met haar en toen gingen wij samen naar beneden. In een aparte kamer lag Nowi, een andere collega had hem intussen mooi opgemaakt. Wij waren helemaal ontroerd hoe mooi Nowi erbij lag, ik krijg er weer een brok van in mijn keel. Later kregen wij ook nog een condoleance kaart thuisgestuurd. Echt een dikke pluim voor Jolanda hoe ze ons in korte tijd ontvangen had, ondanks dat ze later een afspraak had staan nam ze toch de tijd voor ons zodat wij toch op een waardige manier afscheid konden nemen van Nowi, onze grote lieve vriend en maatje ❤️
Peetjan en Maaike Trimbach
een maand geleden
Hallo Jan Petra en Jolanda.
Wij willen bedanken voor de goede zorgen,en medeleven van onze Lieve Tess.
Wij konden in alle rust van haar afscheid nemen.
En nog bedankt voor de kaart.
Gerlanda van driel
een maand geleden
Jan en petra dankjewel voor het mooie afscheid van denver jullie zijn echte toppers
Daniëlle
een maand geleden
Beste Jan en Petra,
Graag wil ik jullie danken voor de liefdevolle en respectvolle manier waarop jullie mij hebben geholpen bij het afscheid van Abby. Door een calamiteit in de buurt konden we helaas niet naar binnen om de troost-urn op te halen. Maar Petra heeft dit op een mooie manier opgelost. Ze overhandigde mij door het hek van de buren een mooi tasje met daarin Abby’s urn, haar chip en een pootafdruk.
Dank jullie wel voor de steun en het medeleven. Jullie werk betekent meer dan woorden kunnen zeggen.
Fam e de cock
2 maanden geleden
Wij hebben onze yasmine weer thuis. Bedankt voor de goede zorgen en Bedankt voor de mooie kaart en hopen dat yasmine zin rust heeft en voor de goede zorgen van novio dit bedrijf is super goed en Bedankt voor de goede service
Fam vd Oord
2 maanden geleden
We hebben onze zieke kat Pip moeten laten inslapen na een paar verschrikkelijke epileptische aanvallen waar ze niet meer uit kwam afgelopen zaterdag avond 10/5 j.l. Mijn man stuurde nog dezelfde avond naar Novio een bericht wanneer en hoe laat we onze Pip bij Novio konden brengen. Helaas werd daar niet op gereageerd. Zondag 11/5 om 9.00 ‘s- ochtends heeft mijn man gebeld. (Met het oog op het warme weer wilden wij Pip niet te lang in haar mandje laten liggen. Ook hadden we al intens afscheid van haar genomen.) om een lang verhaal kort te maken; Jan wilde dat wij op stel en sprong om 10.00 Pip konden brengen, want het was nl moederdag en zij hadden andere plannen! Kan natuurlijk, maar hallo??!! Je bent een bedrijf dat zogenaamd) 24/7 ‘open’ is staat op je website! Een berichtje beantwoorden was blijkbaar al te veel moeite afgelopen zaterdag! Kortom voor ons hoefde het allemaal niet meer! We hebben voor een crematie in Boxtel gekozen waar zij ons en onze Pip wel met fatsoen en respect hebben behandeld! Zo ga je toch niet om met klanten! Zeer teleurstellend! We hebben gelukkig nog 2 katjes en die ga ik nooit hier naar toe brengen als zij komen te overlijden!
Jan
2 maanden geleden
Goedemorgen Helke,
Wij betreuren het dat u dit gevoel heeft overgehouden, het was geheel niet onze intentie om u dit gevoel te geven.
Na onze mening was geheel in overleg gegaan. Wel vinden wij het fijn dat u door onze collega een afscheid heeft gekregen dat Pip verdiend.
Mocht u in de toekomst toch nog van onze diensten gebruik willen maken staan wij voor u klaar.
Sterkte bij het gemis. Groet Petra en Jan Dierencrematorium Novio
M Hofmans
4 maanden geleden
JAN EN PETRA
Wij willen jullie bedanken voor de hele fijne begeleiding met het afscheid van onze Roelie
Jullie gaven ons alle tijd om rustig afscheid te nemen.
Ook lag roelie heel netjes op gebaard.
Wij zijn heel blij dat wij op deze manier roelie hebben laten gaan
Nogmaals dank
Ook voor de mooie kaart
Fam Hofmans
Fam. Den Hartog
4 maanden geleden
Met dit bericht willen wij jullie oprecht bedanken voor de goede zorgen en het medeleven bij het afscheid van onze geliefde hond Lola. Jullie warmte, begrip en respectvolle begeleiding hebben ons enorm gesteund in deze moeilijke tijd.
Het gaf ons troost te weten dat Lola met zoveel zorg werd behandeld. Nogmaals dank voor alles wat jullie voor ons hebben betekend.
Chris Seegers
4 maanden geleden
We besloten onze kat Tommie te laten resomeren. We hadden er nog weinig over gehoord, maar door erover te lezen voelde dit voor ons als beste keuze voor onze overleden kat. Hij was dol op water.
Ondanks dat hij maar kort bij ons was, was het erg verdrietig allemaal. Petra en Jan waren zeer meelevend. Alles werd heel netjes afgehandeld; we kregen een kaart en een liefdevolle app toen het resomeren klaar was. Toen we de urn ophaalde stond alles mooi klaar op tafel. Pootafdruk, chip en urn. Dank daarvoor♡
Reactie plaatsen
Reacties
Na het verlies van mijn hondje (17.7 jaar oud) was ik compleet van slag en had intens verdriet. Er moest beslist worden wat er met mijn hondje moest gebeuren. Ik heb gekozen voor het resomeerproces dit zou gebeuren bij Novio. Ik had geen betere keuze kunnen maken een hartelijk ontvangst door Petra die ook medelevend is en een goed luisterend oor. Er werden verschillende voorbeelden getoond van urnen en ik koos een mooie glasurn uit. Na het fijne gesprek gingen ik kijken in de ruimte waar Evie op een bedje en met bloemen lag. Ik heb er al met al een heel goed en waardig gevoel aan overgehouden. Je wordt als je dat wilt over het hele proces op de hoogte gehouden. In een woord "fantastisch"
Tonny
Wij waren echt heel erg blij verrast door de manier waarop wij geholpen werden door Jolanda.
Wij belden ongeveer 1,5 uur van tevoren op dat wij informatie wilden omtrent het overlijden van ons hondje Nowi, een Pomeriaan. Wij konden meteen langskomen met Nowi en werden liefdevol ontvangen.
Een en ander doorgenomen met haar en toen gingen wij samen naar beneden. In een aparte kamer lag Nowi, een andere collega had hem intussen mooi opgemaakt. Wij waren helemaal ontroerd hoe mooi Nowi erbij lag, ik krijg er weer een brok van in mijn keel. Later kregen wij ook nog een condoleance kaart thuisgestuurd. Echt een dikke pluim voor Jolanda hoe ze ons in korte tijd ontvangen had, ondanks dat ze later een afspraak had staan nam ze toch de tijd voor ons zodat wij toch op een waardige manier afscheid konden nemen van Nowi, onze grote lieve vriend en maatje ❤️
Hallo Jan Petra en Jolanda.
Wij willen bedanken voor de goede zorgen,en medeleven van onze Lieve Tess.
Wij konden in alle rust van haar afscheid nemen.
En nog bedankt voor de kaart.
Jan en petra dankjewel voor het mooie afscheid van denver jullie zijn echte toppers
Beste Jan en Petra,
Graag wil ik jullie danken voor de liefdevolle en respectvolle manier waarop jullie mij hebben geholpen bij het afscheid van Abby. Door een calamiteit in de buurt konden we helaas niet naar binnen om de troost-urn op te halen. Maar Petra heeft dit op een mooie manier opgelost. Ze overhandigde mij door het hek van de buren een mooi tasje met daarin Abby’s urn, haar chip en een pootafdruk.
Dank jullie wel voor de steun en het medeleven. Jullie werk betekent meer dan woorden kunnen zeggen.
Wij hebben onze yasmine weer thuis. Bedankt voor de goede zorgen en Bedankt voor de mooie kaart en hopen dat yasmine zin rust heeft en voor de goede zorgen van novio dit bedrijf is super goed en Bedankt voor de goede service
We hebben onze zieke kat Pip moeten laten inslapen na een paar verschrikkelijke epileptische aanvallen waar ze niet meer uit kwam afgelopen zaterdag avond 10/5 j.l. Mijn man stuurde nog dezelfde avond naar Novio een bericht wanneer en hoe laat we onze Pip bij Novio konden brengen. Helaas werd daar niet op gereageerd. Zondag 11/5 om 9.00 ‘s- ochtends heeft mijn man gebeld. (Met het oog op het warme weer wilden wij Pip niet te lang in haar mandje laten liggen. Ook hadden we al intens afscheid van haar genomen.) om een lang verhaal kort te maken; Jan wilde dat wij op stel en sprong om 10.00 Pip konden brengen, want het was nl moederdag en zij hadden andere plannen! Kan natuurlijk, maar hallo??!! Je bent een bedrijf dat zogenaamd) 24/7 ‘open’ is staat op je website! Een berichtje beantwoorden was blijkbaar al te veel moeite afgelopen zaterdag! Kortom voor ons hoefde het allemaal niet meer! We hebben voor een crematie in Boxtel gekozen waar zij ons en onze Pip wel met fatsoen en respect hebben behandeld! Zo ga je toch niet om met klanten! Zeer teleurstellend! We hebben gelukkig nog 2 katjes en die ga ik nooit hier naar toe brengen als zij komen te overlijden!
Goedemorgen Helke,
Wij betreuren het dat u dit gevoel heeft overgehouden, het was geheel niet onze intentie om u dit gevoel te geven.
Na onze mening was geheel in overleg gegaan. Wel vinden wij het fijn dat u door onze collega een afscheid heeft gekregen dat Pip verdiend.
Mocht u in de toekomst toch nog van onze diensten gebruik willen maken staan wij voor u klaar.
Sterkte bij het gemis. Groet Petra en Jan Dierencrematorium Novio
JAN EN PETRA
Wij willen jullie bedanken voor de hele fijne begeleiding met het afscheid van onze Roelie
Jullie gaven ons alle tijd om rustig afscheid te nemen.
Ook lag roelie heel netjes op gebaard.
Wij zijn heel blij dat wij op deze manier roelie hebben laten gaan
Nogmaals dank
Ook voor de mooie kaart
Fam Hofmans
Met dit bericht willen wij jullie oprecht bedanken voor de goede zorgen en het medeleven bij het afscheid van onze geliefde hond Lola. Jullie warmte, begrip en respectvolle begeleiding hebben ons enorm gesteund in deze moeilijke tijd.
Het gaf ons troost te weten dat Lola met zoveel zorg werd behandeld. Nogmaals dank voor alles wat jullie voor ons hebben betekend.
We besloten onze kat Tommie te laten resomeren. We hadden er nog weinig over gehoord, maar door erover te lezen voelde dit voor ons als beste keuze voor onze overleden kat. Hij was dol op water.
Ondanks dat hij maar kort bij ons was, was het erg verdrietig allemaal. Petra en Jan waren zeer meelevend. Alles werd heel netjes afgehandeld; we kregen een kaart en een liefdevolle app toen het resomeren klaar was. Toen we de urn ophaalde stond alles mooi klaar op tafel. Pootafdruk, chip en urn. Dank daarvoor♡